torsdag, juni 11

Gröna Lund var...

roligt. Men nu sitter jag här i sovrummet på laptopen och har så jäkla ont i benen. Var kul att träffa Pim och Pao igen! Imorgon blir det Laserdome, vilket ska bli roligt igen!

Men åter tillbaka till mina ben. Ja, vi har sprungit runt på grönan sedan klockan typ 13.00. Och sen klockan 18.30 så bestämmer vi oss för att kolla in det dära NRJ In The Park. Då står vi där i två timmar och väntar på Dead by April. Det enda bra vi hörde denna kväll. Jag älskar deras låt Losing You. Och dom kom väldigt sent i showen. NÄST SIST! Ja, två timmar och mina ben dog. Och sen när vi kommer till busshållplatsen för att ta oss hem, ja då- GAHHHHHHHHHHHHHH! - så står det att sista bussen till Karlaplan gick vid 18.51. Och klockan var 20.00. Jaha. Och när man ringer hem och frågar om pappa kunde komma och hämta oss, så hör man att pappa har lilla bilen. Fyfan va arg man blev. Då fick man ju lov att börja ta sig hem på fots, och det var så mina ben dog igen. Nu sitter jag här, trött och det känns som att jag kommer dö. Bokstavligt talat. Eller skrivet, whatever. Mike fixar en toast till mig nu. Mums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar