söndag, juni 28

Mike ='[


Ja, idag är det den 28 Juni. Dagen då Mike åkte hem. Jag har haft dom mest underbaraste 3 veckorna med min australienare, men han behövde tyvärr åka hem till det där urdåliga landet UAE (United Arab Emirates).

Jag försökte hålla tårarna borta på flygplatsen och lyckades mycket bra fram tills att vi skulle skiljas åt. Han behövde gå till sin gate. Medans jag skriver detta så fylls mina ögon med tårar. Saknar honom så fruktansvärt mycket och det har bara gått 4 timmar sedan vi skiljdes åt. Önskar att julen kunde komma tidigare, för då kommer han igen. Då kommer min underbara Mike tillbaka. Men julen är långt borta, fast jag kanske åker till honom där borta. Båda mina föräldrar tyckte om Mike för han var trevlig, omtänksam och väluppfostrad.
Varenda grej jag ser hemma påminner mig nu om Mike. Sitter till och med och kollar på Bolt pga att Mike hyrde den i veckan. Måste sluta gråta nu. Sluta, Lina. Sluta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar