söndag, mars 29

Svenska igen.

Det här inlägget tänkte jag skriva på svenska, för jag kan ändå utrycka mig mer på svenska.

Något som jag stör mig på är alla Twilight fans nuförtiden. Jag är ett STORT fan, men nu kryper alla fram från alla små vrån och kallar sig själva för Twilighters. Jag läste Twilight första gången i 2006, så jag har varit ett fan ganska länge enligt mig själv.

Men det verkar som att alla börjar älska Twilight nu för alla andra gör det! Är det en grupp sak eller? Jag förstår inte. Twilight fanns redan innan filmen kom. Jag var på första plats 4 augusti när Breaking Dawn kom ut. Är alla jäkligt lata eller? Klarar inte ungdomar att läsa på engelska?

Jag kallar er för fejk-fans. Även fast vi älskar samma grej, så är det ändå inte samma. Grupptryck, eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar