fredag, april 24

Bleh-blah?

Igår fick jag reda på att jag fick MVG på ett engelska prov som jag gjorde förra veckan. Yay för mig! Och idag hade jag Nationella i Engelska, då man skulle skriva en "uppsats"... Det stavas väl så va? Hoppas. Aja, det gick väl bra. Max ord var 600, och jag skrev 549! Duktig jag!

Imorgon kanske jag ska spela Laserdome med kusinen Fredrik och lillebrorsan Alex. Har smsat Pim och Pao, men har ej fått svar. Fredrik kanske får med sig några kompisar. Just nu önskar jag att alla mina kompisar bor här i Stockholm, men no-no. Dom bor i söder och i norr. INTE I MITTEN! Hoppas ni ser detta!

Jag tänkte att jag skulle posta Twilight relaterade bilder varje dag, eller försöka iallafall, som jag hittar på Deviantart.com. Underbar sida med fantastiska konstnärer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar