måndag, april 27

Tomorrow is just another day...

Idag var tråk-tråk. Fick vänta på Yodie 40 minuter efter skolan, hon skulle följa med mig in till stan. Hon skulle prata med Birgitta och fick vänta 40 minuter. Jag trodde att det skulle bara ta 5 minuter, så jag blev väldigt förbannad. Men aja, life goes on. Lämnade av min väska på mammas jobb, så jag slapp gå runt och bära på den på stan. Sen så gick vi till Gina Tricot där jag skulle byta ut ett par blåa jeans tights till en storlek större. Dem är väldigt små i storlekarna men jag älskar dem! Sån där fin-fin blå färg på dem, och det ser ut som jeans. Om jag har dem under en oversized tröja så ser man inte ens att det är tights!

Idag så pratade Mike med sina föräldrar, och det visade sig att han inte kunde i Juli. Eller asså, han kunde bara till den 14. BARA TVÅ VECKOR? Hell no! Så vi diskuterade, och vi bestämde oss för att han ska komma i Juni istället, och stannar till den fjortonde Juli :D Lina är glad! Han ska stanna då i mer än en månad. Fy va najs. Hoppas han inte blir uttråkad, eftersom att jag är en väldigt speciell person. Ingen förstår sig på mig riktigt. Vilket är lite synd, jag har inga jätte nära vänner som jag kan ringa på helgerna och så hittar man på saker. Ingen. Jag hade förut när jag var mindre men sen tog min sarkasm till, och nu? Knappt några vänner. Bara typ två i skolan, Yodie och Kathy. Jag har ju Pim och Pao man kan ringa till när man ska köra Laserdome eller Nattgibba på zkillz. Jag är nog en lonewolf. Precis som min karaktär Andarana i min bok House of Aroth.

Imorgon så ska jag ha Matte nationellt prov, börjar klockan 8.20, dörrarna stängs klockan 8.30. Great. Hoppas mina bussar vill leka med mig imorgon. Det där var dåligt sagt, men aja! Har lämnat in alla mina uppgifter, hoppas nu att lärarna får in dem! Om dem inte får dem, är det skumt. Då ignorerar dem mina uppgifter!

Bitches.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar