torsdag, april 16

Gross!

Okay, idag... eller var det i tisdags? Ja ja, då såg jag en i klassen (en kille btw) som satt och kollade på en naken kille som satt och tränade. Var så jävla äckligt! Och det ställer mig frågan, är han homosexuell eller är han bara naturligt jäkla skum?

Min pappa berättade för mig igår kväll vid middagen att han hade sett ett program om gener på Discovery channel. Och om några år, så kunde man gå in och fixa och trixa med gener, och då kunde man fixa så att man kan leva i 1000 år! WOW! Man kommer aldrig åldras, man kommer stanna i sin dåvarande kropp. Det ända som skulle döda en då är om man dör t.ex i en bilolycka eller blir skjuten.

Skulle jag välja att leva i tusen år? Ja. Självklart. Ingen tvekan om saken. Min pappas svar var "Skulle bli väldigt trött på krogen!" Hah, så sant så sant. Skulle då inte bestämma mig för att stanna i min 17 åriga kropp. Skulle välja 20, för då kan man köpa på systemet. Japp japp. Jag planerar verkligen på att leva förevigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar