fredag, juli 17

Dåligt med uppdateringar!

Onsdags: Ja då gick jag och såg Drag me to Hell med Yodie. Den var faktiskt bra. Fast mer äcklig än läskig. Hur många gånger sa man usch egentligen? Anyways. Slutet var OTROLIGT dålig enligt mig.

Torsdag: Vad gjorde jag då? Um... Igår. AJUSTE! Harry Potter! Den var faktiskt bra! Mike sa att den sög som fan, men vad var det som sög? Den var bättre än femman hundra gånger om. Och jag hade ju självklart på mig min tröja som det står på: Who the fuck is Harry Potter? Den är köpt i London <3
Och The Twilight Saga söker nu ny bloggerska, och jag ska väl försöka ansöka. Man ska skriva tre inlägg om Twilight och skicka in dom, samt skriva om sig själv etc.
Man ska också kunna formulera sig.
Får väl se hur det går för mig. För två veckor sedan sa jag "fågelmås" och tyckte att det lät rätt! JAG HAR BLIVIT UTLÄNDSK! Eller hur man nu stavar det...

Fredag: Och idag så var jag och mamma och shoppade! Jag köpte ett par blåa keds, ett par gladiator sandaler, ett par jeans shorts och två t-shirts. Me love, love, love!

söndag så drar man iväg till Leksand i Dalarna. Saknar min moppe! I Norr Lindberg så ligger sommarstället. Det tar typ 15 minuter med moppe att köra ner till Leksand, eller Rättvik. Norr Lindberg ligger liksom typ mittemellan städerna.
Aja, där ska man vara i TRE VECKOR. Sista veckan i Juli så är det Classic Car Week, gamla bilar etc, vilket betyder: ZzZzZzZzZz...

1 kommentar:

  1. DRAG ME TO HELL SUCKS! Såg den idag med Johan. Den suger små dvärg ballar med choklad fyllning.

    SvaraRadera