torsdag, juli 9

Men nej!

Igår var jag och mamma hos våran frisör Therese vid St. Eriks plan. Jag färgade håret tillbaka till min absoluta original färg - tråk blond - och klippte topparna. Jag saknar min Bella färg...

Efter det så gick vi in på klädes affären Millers - en liten boutique typ - och där hittade jag en UNDERBAR klänning som vi köpte som jag kan ha på mig på min kusins 30 års fest.

Jag vill ju självklart lägga upp bilder på min nya klänning och min nya hårfärg, MEN... när jag ska stoppa in minneskortet i den stora datorn (kan ej på min laptop för min usb sak är borta sedan ett år och det finns inget minneskort sak där man kan stoppa in den på den här förbannade laptopen) och då funkar det inte. Det ska ju ploppa upp en grej som typ frågar vad man vill göra med sina bilder, men det kom inte upp. Min mamma blir sur - som vanligt - för att jag inte kan maila över bilder till Mike, och nu är hon också förbannad och tror inte alls på mig när jag säger att jag inte fått mitt betyg än. Bara för att hon frågade Kathy och Björn direkt efter avslutningen om dom fått bra betyg och dom sa ja. Mona (mentor) sa till och med att vi får det hemskickat!!!!!!!!!!!! För i helvete. Och hon tror inte ett skit på vad jag säger. Men vafan NTI, vart är mitt jäkla betyg? Min mamma blir ju helt jäkla galen och jag klarar inte av det här längre. Till och med Mike såg ju att Kathy och Björn inte fick nå jävla betyg i handen på avslutningen. Och ändå tror hon mig inte. "Kathy hade ju väska. Björn hade tjock tröja på sig." Jag orkar inte med min jävla mamma längre. Hon bara klagar och klagar och klagar. Det är det enda hon kan göra känns det som. Jag har upprepat det för henne hur många gånger som helst: BETYGET HAR FAN INTE KOMMIT HEM ÄN!!! Men ändå så tror hon mig inte. Hon tror att jag får gå om, och det är därför jag håller käften. Men seriöst! Jag vet att jag inte fick nå jävla IG! Och om jag fick det, så kunde man ta igen det i höst. Seriöst!

JAG ORKAR FAN INTE MER! Jag har till och med fått råda på när jag ska börja skolan igen, men det räcker inte för henne.
Ingenting funkar.

1 kommentar:

  1. Betygen skulle skickas hem (har jag för mig) men dem har inte gjort det. Men dem står på schoolsoft - så kolla där. Iallafall mina och alla andras betyg står där :'o (gå in på individuell studieplan)

    Mjao. BIO NU

    SvaraRadera