måndag, juli 13

Header.

Tänkte förklara min header lite granna. Bara bilderna asså.

R.I.P Michael Jackson: Har varit ett MJ fan sedan jag var liten. Jag satt och storgrät när jag fick höra att han gått bort. Jag satt och storgrät när jag tittade på hans minnes stund. Kommer alltid sakna honom, fast hans musik är förevig. Han kommer leva kvar i våra hjärtan.

Bella and Edward: Jag är ett STORT Twilight fan. Har varit det sen jag fick låna New Moon av min kompis Pao i början av 2007 (tror det var då iaf). Jag blev besatt och gick och köpte Twilight och sen satt jag bara och väntade på Eclipse och Breaking Dawn. Den fjärde augusti klev jag upp super tidigt bara för att åka in till Gamla Stan och köpa min älskade BD! Jag lyckades fixa biljetter till smygpremiären till Twilight, till mig och min kompis Yodie. Jag LÄNGTAR till New Moon!

Illyria: Jag är ett stort fan av serien Angel. Illyria är en karaktär som kommer i sista säsongen av Angel, och hon är en 'Old one', en gammal demon, som tar över karaktären Winifred Burkle's kropp. Jätte sorgligt tycker jag, men jag ÄLSKAR Illyria! Hon är så fruktsansvärt rolig. Här är några quotes;
Your opinion of me weighs less than sunlight.
Your body warms. This one is lusting after me.
I will make trophies of their spines.
I'll pull their eyes out just enough to turn them towards their mewing, mutilated faces!
Amy Acker spelar Winifred/Illyria, och hon är en jätte bra skådespelerska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar