lördag, juli 18

Nu börjar jag bli rädd...


Varför blir jag rädd? JO FÖR NÄSTAN ALLA KILLARNA I THE RED JUMPSUIT APPARATUS SER UT SOM MINA KOMPISAR!
Johnny, du håller med mig. Du ser ju inte ut som nån av killarna här men Nero (Niklas för dom som ej vet) ser ju ut som han längst upp till vänster. Henrik ser ut som han brevid, nästan så likt att jag börjar undrar om han ljugit för oss om att han inte alls har en identiskt tvilling, och Martin ser ut som han under Nero.
Läskigt, eller hur, Johnny? IT'S A CONSPIRACY!
Nu ska jag bara hitta din identiska tvilling.

Och btw, imorgon blir det en ny låt som ska hålla i tre veckor.

1 kommentar:

  1. JÄVLAR! Jag håller med dig, jag börjar också bli rädd. Fy i helvetes käftar. Det där är Nero upp i dagen.

    Och Lina, det kommer aldrig finnas någon som är så cool som jag. AGREE WITH ME, MY BITCH!
    (Ja, jag skapade en blogg för att kunna svara på detta. Du förstår - jag är lat och min mobil ligger i min byxficka på golvet. Orkar inte, du vet, sträcka ut min hand.)

    SvaraRadera