torsdag, augusti 20

Back to Hell.

Idag började ju skolan men första dagen är ju oftast ingenting. Älskar lokalerna men det roligaste var efteråt när jag, Yodie och Kalle gick runt och tittade på alla våningar. Det finns två trapp uppgångar och vi gick ner för den vi inte kom upp ifrån. En lärare sa att det gick att gå där så vi gick ner där.
Men sen när vi ville ut igen, så insåg vi att vi var inlåsta - i ett trapphus! I vår egen skola!
Det var roligt xD
Efter skolan följde jag med Yodie och Kalle till Pretzel town (nå rock festival) i Södertälje. Där var det rolig och jag tror jag såg en kopia av min kompis Johan (tyvärr Johnny, inte din kopia - än!). Jag kom hem typ 21.00 och då landade jag i sängen med datorn. Spelade lite wow ett tag men nu bestämmer jag mig för att sova. Börjar skolan imorgon klockan 11. Hoppas det regnar. Spö regnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar