söndag, augusti 30

Helgen.

Ja, denna helg så var jag uppe i Dalarna för att min farfar och låtsas farmor firade 75 och 65 års dag. Det firades med en tre rätters middag i Leksand, där efterrätten var chokladbrownie med vanilj glass. Nu när jag anlänt i Stockholm igen så känner jag för att laga chokladmuffins - min specialitet.
Jag hade på mig ett bar stentvättade jeanstights till en ballongklänning med volanger + en kofta köpt på Gina Tricot. Till det så bar jag mina tuffa svarta kängor. Jag älskar den outfitten och kommer nog bära det flera gånger.
Jag och mamma drog snabbt in till Lager 157 i Sågmyra för att kolla om de fått in fler storlekar av en godisbit från MonRow. En grå armé-klänning. Helt underbar klänning, men den fanns inte kvar längre. Det var tråkigt!
Nu är jag helt slut efter helgen, men nu måste jag uppdatera mig på vad som hänt i Twilight världen medans jag var borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar