onsdag, maj 20

Duktig?

Tänkte göra om lite på bloggen, jag! Jag tyckte det blev hyfsat fint, vad tycker ni? Och så fixade jag in älskade New Moon countdownen! Wohoo! JAG VARA SUPER DUKTIG! (?)
Idag så slutade jag praktiken 11.45, så det var super kul! Är ledig imorgon och på fredag, så imorgon ska jag och min mamma dra in till Zara och köpa en stor jeans skjorta! Kan visa bilder på den imorgon. Vi ska förmodligen också kolla på skor! Sandaler. Vilket får mig nu att komma ihåg att jag köpte nya skor i söndags! VANS! Jag hade ett par Lacoste vans för typ två år sedan men dom gick sönder tyvärr. Här kommer foton på mina nya skorisar!
Iallafall. Idag fixade jag och trixade lite med picnik.com och fixade den här fin-fina bilden på Kristen som Bella Cullen, Breaking Dawn style. Inga röda ögon däremot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar