måndag, maj 18

Hög?

Asså antingen är jag jäkligt hög eller full - vilket är ganska skumt eftersom jag håller inte på med droger eller alkohol - men jag har börjat tycka om en låt med en fy sångerska.

Let's dance av Vanessa Hudgens.

Jag avskyr den där tjejen, jag hatar HSM, så då kan man inte undgå från att avsky henne. + Hennes kille är ju den största tönten ever.

Iallafall, idag var jag ledig från praktiken för Lisa var i Göteborg och Johan var på filmfestivalen i Cannes. Så ingen som kunde ge mig något att göra! Men istället så fick jag läsa en bok. Läste ut den idag, gick otroligt fort. Kanske också för att den var jäkligt skum!

Som om ingenting av Katarina von Bredow.
Den där kvinnan är fan kåt 24/7, seriöst.

På skrivarkursen träffar nittonåriga Elin Paul. De finner en speciell samhörighet och sakta börjar det utvecklas något mer mellan dem. Elin blir kär. Allvarligt kär. Men Paul är tjugofem år äldre. Och han är far till Elins bästa kompis. Elin kämpar emot. Det får inte hända, det finns inte. Men det händer i alla fall.

Asså! Jäkla kåta kvinna! Den där Paul är lyckligt gift och så drar han in hans dotters bästa vän in på hans kontor för att ha sex! Asså, Katarina borde verkligen lära sig att det där är äckligt! Usch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar