lördag, maj 16

Let's hit the city!

Idag ska jag och mamma dra ut på stan och kolla på skor. Jag har typ bara 3 sommar skor och de börjar bli för små. Men sen ska vi typ också träffa på min mammas barndomskompis Pluto och hennes jobbiga ungar som av någon anledning tycker om mig. Blä-bla.

Idag är det Eurovision Song Contest. Det enda som är roligt är att se när de röstar, jävla grannländer nere i väst. Dö, dö, dö. Norges låt "Fairytale" med en sjukt löjlig kille känns mest bara som ett stort skämt.

Imorgon ska jag gå och se Änglar och Demoner med brorsan och mamma! Ska bli kul, även fast filmen fått dåligt betyg i tidningar. So what? Twilight fick det också, men jag hade ändå gått och sett den. När man älskat böckerna i två år och sen kommer filmen, hah, ja då måste man ju fan se den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar