lördag, maj 23

Föräldrafritt, men inte så länge.

Idag hade jag och Alex (lillebrorsan) föräldrafritt. Har fortfarande det, men mamma och pappa kommer hem om typ en timme. Heh. Vi åt lunch på ett korvhak nerför gatan och vi har inte gjort så mycket idag faktiskt. Kollade på ett avsnitt av Angel (I love Angel! Speciellt Illyria!) säsong 5. 'The girl in question', tror jag avsnittet hette. Alex ville se roliga avsnitt med Spike, och det där var nog det sista jag kunde visa honom som var riktigt roligt. Sen kollade vi på lite extra material, sen så fick jag stora datorn och jag sitter där fortfarande sedan klockan 16.00 och jag har inte gjort mycket. Alex sitter och spelar Killzone 2 (tror jag det heter). Ska kanske uppdatera min deviantart.com med lite redigerade bilder av Ashley Greene eller Kristen Stewart. Vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar