måndag, maj 11

Monday is hell.

Idag hade jag sjukt tråkigt. Läste en urtråkig bok. Gah!

När jag kom hem idag, typ klockan 4, så la jag mig i soffan och kollade på Top Model, sen Sex and the city och sen Top Chef. När jag kollar på Top Chef så blir man så hungrig! Så... goda... rätter... *Dräggel*
Pappa har renoverat om vardagsrummet! Eller asså, han har börjat renovera. I slutändan kommer det nog bli superfint! Just nu, ja det ser bara löjligt ut. Men eftersom vi ska ha ny soffa, så tänkte pappa göra något med hela vardagsrummet. Phew att pappa är snickare.
I söndags, igår, då satte jag och mamma in mina twilight affischer i mina ramar! 5 månader har det tagit xD Dem är inte uppe på väggarna ännu, de står i mitt rum, som nu är ganska trångt eftersom alla våra vardagsrums möbler står där inne. Iallafall hälften av dem. Då står min Edward affisch otroligt nära min säng och Edward och Bella affischen lite längre bort. Men det är inte många som kan säga "Jag tar av mig mina kläder framför Edward Cullen varje dag."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar