söndag, maj 3

Jag vet att jag sa att jag skulle posta deviant foton på Bella och Edward vid varje inlägg, men alla de fina bilderna jag hittade finns i min laptop! Den är inte jag på nu!

Idag så vaknade jag upp vid klockan 10 ungefär, vilket är ett mirakel. Jag brukar vakna upp klockan 7 eller 8 på helger, och har ingenting att göra då! Efter det så väntade jag tills klockan typ 14.30 för då visade dem något roligt på kanal 2. Chermacial brothers eller något så! Det var jäkligt roligt med två brorsor i opera huset i Sydney och de behövde inget annat på scenen än en planka. De gjorde ljud effekter själva och det var jäkligt roligt, jag upprepar mig själv!

Efter det så kom min mamma hem efter att ha planterat blommor på mormors grav i Vällingby, och då så drog vi ut på vår söndagspromenad! Vi gick längs hela Djurgården, nästan samma väg som Gärdespulsen. 3 timmar tog det, men vi såg jätte fina skogar och Djurkyrkogården! Det var så sjukt fint där, och det visade sig att kyrkogården har funnits där i mer än 100 år. Wow. Men det var super super fint där med blommor och foton och fina kors och vita stenar som avgränsade graverna från varandra.
Så synd att vi inte begravde Snobben och Frodo där.

Imorgon så skall jag träffa Johan, min APU ledare, 10.30 vid typ Mariatorget. Är nervös men det ska bli spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar